VISIE EN MISSIE

Stichting Groene Habitat voor India helpt mensen om op goedkope en duurzame wijze  degelijke huizen en schoolgebouwen te bouwen. De stichting doet dit door de mensen te leren zelf aardestenen te maken en hiermee hun huis te bouwen. Het leven in een degelijk huis is comfortabel, hygiënisch en het geeft waardigheid aan de mensen. Het werkgebied van de stichting  omvat de bergdorpjes van de staten Manipur en Nagaland, in het oostelijk gedeelte van de Himalayaketen in India.

Stichting Groene Habitat voor India zorgt voor een enorme verbetering qua wonen, zorgt voor duurzaamheid, behoud van de natuur, nu en in de toekomst. Stichting Groene Habitat voor India maakt het verschil!

Visie

Een degelijk en duurzaam huis voor de inwoners van Manipur en Nagaland, India.

Missie

Stichting Groene Habitat voor India stelt mensen in staat milieuvriendelijke en kostenverlagende huizen te bouwen.